»Čeprav se večina mladih ustvarjalcev, s katerimi sodelujemo v tej sezoni, s Cankarjem pri svojem delu srečuje prvič, je hitro postalo jasno, da njegove teme močno nagovarjajo tudi (naj)mlajšo generacijo umetnikov.«
»Družbeno razslojevanje, pravice posameznika, vloga umetnosti, moč izobrazbe, nasilje nad marginaliziranimi, položaj žensk in otrok – vse to so teme, ki danes odmevajo tako glasno kot nekoč in ki bodo odmevale tudi v naši prihodnji gledališki sezoni.«
»Še več, uprizoritve, ki so plod snovalnega procesa, ali tiste, za katere so avtorji performativni navdih našli v enem ali celo v več literarnih nedramskih delih, so neprimerno vznemirljivejše, ambicioznejše, uprizoritveno drznejše in daljnosežno pomembnejše za razvoj uprizoritvene umetnosti pri nas.«
»Za promocijo slovenske dramatike doma in v tujini bi bil potreben načrten sistemski ukrep, šele vztrajno, sistematično in dolgoročno delovanje v tej smeri pa bi čez čas zanesljivo zaznalo rezultate in dejanske premike na tem področju.«
»prekleto dobro predstavo, ki je ponudila možnost zareze, možnost rekonfiguracije in vnovičnega zarisa meja tistega, kar umetnost je, in tistega, kar ni, s tem pa dovolj dosledno udejanjala njuno razumevanje gledališča kot družbenega in političnega agensa.«
»vznemirja, provocira, ki vrednostne sisteme nenehno postavlja pod vprašaj, gledališča, ki subvertira nacionalno podstat in tradicijo, gledališča, ki ga ni strah ekscesa, užitka, trpljenja in svobodne ljubezni.«